miercuri, 12 octombrie 2011

Costum Turcoaz pentru Gradinita







Pentru fetita mea, mai precis pentru zilele de mers la gradinita, am facut un costum dintr-un material care se intretine foarte usor, si e foarte usor de purtat, format din fusta lalea si vesta parte-peste-parte. Tiparul este 100% creatia mea, la fel si modelul si combinatia de culori... Culorile le-am vrut cat mai indraznete, si combinatia e una de trend - turcoaz cu roz fucsia, pentru ca sunt satula de culori terne, inchise, marouri, bleumarin, etc, mai ales ca acum a venit si toamna si doar asta gasesti prin magazine la hainute pentru copii... Noi nu vrem sa renuntam la VARA... chiar daca ea a plecat deja in "concediu" spre tari mai calde... si eu si Ruxi iubim vara foarte mult si ne straduim sa o purtam atat in suflet cat si in vestimentatie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu